söndag 23 januari 2011

Min blogghörna

På uppmaning av Hannelesbokparadis visar jag här mitt skrivbord och tillika min blogghörna. Skrivbordet delar jag med min man som har den högra halvan av det avlånga skrivbordet. En skrivare delar våra revir. Här sitter jag mest och skriver och mailar.
 Helst sitter jag i min fåtölj och läser. Mina inlägg brukar jag först handskriva i min blogganteckningsbok innan jag skriver in dem på datorn.

Utsikten från fåtöljen är några hustak men mest himmel eftersom vi bok ganska högt upp. Till vänster är en utsikt som jag aldrig kan få nog av, vår bokhylla.

5 kommentarer:

  1. Vilken underbar fåtölj, önska jag hade en sådan!

    SvaraRadera
  2. Väldigt trevligt! Säger som böcker, böcker: Vilken underbar fåtölj!

    SvaraRadera
  3. Ja, fåtöljen... den har karaktär! Vilken härlig läsmiljö! Jag gillar din välfyllda bokhylla också!Praktiskt med delat skrivbord.

    SvaraRadera
  4. Böcker, Monika, Ingrid:Min man och jag har varsin likadan fåtölj. De är inte bara fina det är också sköna att sitta i och även att ta sig en slummer i.

    SvaraRadera