måndag 29 november 2010

Dåliga vibbar efter Beate Grimsrud

En dåre fri av Beate Grimsrud lämnade verkligen dåliga känslor i hela mig.  Just nu går jag omkring med Elis psykiska inferno inom mig och kan inte sluta tänka på henne trots att jag verkligen inte tyckte boken var bra.Hur hon slussas ut och in på psyket och gör konstiga saker och aldrig blir nöjd och tillfreds.

Nu går jag omkring och söker i min bokhög efter någon riktigt måbra-bok. Jag har Sefi Atta , Allt gott ska komma dig till del, på tur, men är inte säker på att den är tillräckligt rogivande eller Underjordiska timmar av Delphine de Vigan som handlar om mobbing på jobbet.Den känns inte heller rätt just nu. Har någon något förslag på en riktigt bra bok att längta till och bli glad av?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar