söndag 5 juni 2011

Nu har jag införskaffat mig

Nu har jag äntligen kommit till skott och köpt en ipod. Liten, lätt och behändig, men ack så komplicerad att få igång för en som inte är någon teknikfreak. Tur att jag har en son som är mer flink in fingrarna än jag.
Min tanke är att lyssna på böcker, något jag tänk länge, förena nytta med nöje. När jag promenerar, tvättar fönster i sommarhuset, rotar  i rabatten och då samtidigt lyssna på en bok så blir sysslorna mer lättsamma att utföra. Jag har läst att många bloggare numera använder sig av ljudböcker. Jag tar gärna emot förslag på ljudböcker med njutbara uppläsare som är behagliga att lyssna till.

2 kommentarer:

  1. än så länge nöjer jag mej med radio, men visst är det toppen

    SvaraRadera
  2. Hannele: Jag tänkte i alla fall se hur det är. Om inte annat är det en utmärkt radio på den som man kan lyssna på när man går och gör annat.

    SvaraRadera