torsdag 16 september 2010

Bloggvärlden

Jag är lite ny i bloggvärlden, främst ny i att skriva blogg men också att läsa bloggar, men jag har under året som gått mer och mer tittat in i bokbloggarvärlden. Varje dag när jag är inne och läser olika bokbloggar fascineras  och inspireras jag av hur många ambitiösa bokbloggare som skriver om böcker och egna litteraturrelaterade  funderingar och långa recensioner med reflektioner av böcker som ger både inspiration och tips till både nya och gamla böcker att läsa. Jättekul!
Man säger att med en bok är man aldrig ensam men jag säger numera att bland bokbloggare är man aldring ensam. Tack alla bokbloggare för inspirerande läsning!

3 kommentarer:

  1. Jättekul att du börjat blogga! Jag kommer läsa din blogg i fortsättningen också.

    SvaraRadera
  2. Känn dig välkommen in i gemenskapen :) Alltid trevligt att hitta nya bloggar.

    SvaraRadera